25 Maj

Gęsty koktajl banan/awokado

Koktajl ten możecie zrobić w dwóch wersjach - jako shake na upalne dni lub smoothie na drugie śniadanie.

Lubię ten koktajl głównie za to, że jest delikatny i gęsty. Można użyć do niego mrożonych bananów (jeśli jeszcze nie macie w swojej zamrażarce pokrojonych bananów na plasterki w woreczku, to koniecznie nadróbcie zaległości!) i zrobić sobie na śniadanie mleczny shake. Z racji obecnej pogody ("ciągle pada!") banany odmroziłam godzinkę przed miksowaniem i wyszedł mi ten pyszny koktajl!

Składniki (na 3 porcje):

# 3 banany (mrożone lub świeże)

# 2 awokado (mocno dojrzałe)

# 2 jabłka (nawet lepiej gdyby były kwaśne)

# 2 łyżki nasion chia

# 2 szklanki mleka roślinnego lub wody

# 2 łyżeczki sproszkowanego młodego jęczmienia

 

Wrzucamy wszystko (oprócz chia) do blendera i miksujemy. To od was zależy jak bardzo gęsty chcecie mieć owy koktajl (pamiętajcie, że po dodaniu chia, koktajl jeszcze zgęstnieje), więc możecie dodać więcej lub mniej mleka/wody. Na końcu dodajemy chia i mieszamy. Przelewamy do szklanki lub bidonu i zabieramy ze sobą do pracy!

Smacznego!

Twój komentarz




Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ